środa, 1 czerwca 2011

Metamorfoza nicole90040

Przed.:
Jest okropnie...Barbie - usta bleeh...oczy fuj , makijaż jeszcze gorszy.
Po.:
Tutaj jest elegancko , oryginalnie i kobieco.Fryzura ładnie komponuje się z makijażem a zarost dodaje charakteru.!

I jak.? ; D

Postanowione + zmiana.!

Nie będę robić zwykłych metamorfoz ponieważ to nudne i przereklamowane.! Oczywiście będę je dalej wykonywać , lecz w inny sposób ; D ... jedna z nich za chwilę...W najbliższym czasie zrobię jakieś mk itp.! ;3